Headlines































































































Actuele Discussies

 

Abonneren

Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!

In 5 jaar tijd 50 x zoveel transgender kinderen

Trend is wereldwijd: Bijna 3% van jonge tieners ziet zichzelf als transgender

 
9 januari: Demonstratie in Amsterdam tegen het ‘anti-LGBTQ’ genoemde manifest dat onlangs door een aantal Nederlandse dominees en andere christelijke leiders werd gepubliceerd. (Afbeelding: Getty Images (5)).

Het aantal kinderen onder de 16 dat in Groot Brittannië van gender wil veranderen is in slechts 5 jaar tijd ongeveer vervijftigvoudigd. Daar waar de overheid eerst iedere paar maanden slechts een handjevol transgender kinderen registreerde, zijn dat er nu 7 tot 10 per week. De cijfers zullen waarschijnlijk heel verschillend worden uitgelegd; voorstanders zullen zeggen dat kinderen die toch al dit soort gevoelens hebben door de grotere acceptatie veel eerder ‘uit de kast’ durven komen; tegenstanders zullen hun visie zien bevestigd dat er sprake is van ‘LBGTQ propaganda’, waar kwetsbare kinderen met verwarrende gevoelens het slachtoffer van zijn.

 

Voor € 40,- kunnen ouders in het Verenigd Koninkrijk het geslacht en de naam van hun kind administratief veranderen. Dagelijks is er tenminste één kind die op papier van sekse verandert. De meerderheid is een tiener van 14 of 15, maar het gaat ook om kinderen van slechts 10 jaar oud.

5 jaar oud jongetje wil meisje worden

Een extreem geval is Jayden, het 5 jarige zoontje van een Schots gezin waarvan de vader zelf transgender is. Jayden weet nu al dat hij een meisje wil zijn. ‘Ondanks wat mensen denken hebben we hem niet aangemoedigd,’ verklaarde zijn vader Greg Rogers, die als vrouw werd geboren maar op 16 jarige leeftijd aan zijn overgang begon. ‘Hij heeft geen idee dat ik transgender ben.’

‘Omdat ik hier zelf doorheen ben gegaan heb ik tegenstrijdige gevoelens over zijn besluit dat hij geen jongen meer wil zijn,’ legde Greg uit. ‘Het is geen makkelijk leven. Mensen zullen je altijd veroordelen, en ik denk niet dat er ook maar één transgender is die dit aan een kind zou opdringen.’

Omdat Jayden te jong is voor een hormoonbehandeling krijgt hij de komende jaren enkel therapie.

The Daily Caller haalt een studie aan waaruit blijkt dat deze trend wereldwijd is. In 2016 zou bijna 3% van de jonge tieners zichzelf als transgender of ‘gender onaangepast’ zien.

LBGTQQICAPF2K

Bijna een jaar geleden werd in de Amerikaanse National Review geschreven dat sommigen de term ‘LGBTQ’ niet divers genoeg meer vinden, en deze willen uitbreiden tot ‘LGBTQQICAPF2K’, waarbij de extra Q voor ‘questioning’ staat (oftewel: ‘ik weet nog niet wat ik ben’). I staat voor ‘interseksuelen’, C voor ‘curious’ (nieuwsgierig), ‘A’ voor aseksueel, a-gender en ‘ally’ (bondgenoot), P voor poly- en panseksueel, F voor ‘friends and family’, 2 voor ‘two-spirit’ (twee geestig?), en K voor ‘kink’ (vreemd of pervers). (2)

Straks ook pedo’s, dierenseksliefhebbers, incestplegers, verkrachters?

Als alle seksuele voorkeuren die tot voor kort als afwijkingen te boek stonden zouden moeten worden geaccepteerd kan net zo goed meteen het hele alfabet worden genomen, voor het geval er toch nog een paar splintergroepen zijn die zich buitengesloten voelen.

Denk bijvoorbeeld aan de nog(?) niet geaccepteerde groepen pedofielen, dierenseksliefhebbers, incestplegers (in de VS trouwde een vrouw enkele jaren geleden met haar dochter, en werden een moeder en een zoon met een incestueuze relatie activisten voor ‘genetische seksuele aantrekkingskracht’ (4)) en verkrachters (die volgens een paar Nederlandse experts eigenlijk alleen maar echte intimiteit en iemand die van hen houdt willen (3)), of zoals in Japan sterk in opkomst is: mensen die alleen maar seks willen met poppen en/of robots.

Komt er ook een ‘R’ voor de weigeraars?

Rest feitelijk nog één ‘buitengesloten’ groep, namelijk degenen die al deze verschillende seksuele richtingen weigeren te accepteren, zoals de groep dominees en andere christelijke leiders die onlangs hun eigen ‘Nashville’ manifest publiceerden waarin LGBTQ relaties op basis van hun uitleg van de Bijbel worden afgewezen.  Misschien kan voor hen de ‘R’ worden toegevoegd (‘refusers’, weigeraars)?

 

Xander

(1) Zero Hedge
(2) Infowars
(3) NOS
(4) Breitbart
(5) Afbeelding: Getty Images (vrij voor redactioneel, niet commercieel gebruik) 

 

Indien u wilt reageren op het forum.

  1. Geen hele woorden en/of zinnen in hoofdletters schrijven, wat als schreeuwen wordt gezien. Ook uw Nick name, max. 2 woorden, niet geheel in hoofdletters .Uw nickname mag geen naam zijn van een bekend publiek persoon. Uw posting wordt dan verwijderd.
  2. U kunt accenten aanbrengen middels max. 3 vetgedrukte woorden per posting, cursief of onderstreept.
  3. Posten in zwarte letters op witte achtergrond.
  4. Holocaust ontkenning, antisemitisme of het bagatelliseren ervan. Postings worden verwijderd.
  5. Onacceptabele postings, provocaties, schuttingtaal, persoonlijke aanvallen of uitschelden kunnen uw postings zonder mededeling worden verwijderd evenals bij de andere punten.Het beheer kan er ook voor kiezen uw posting aan te passen. 
  6. Lees de Siteregels  http://xandernieuws.punt.nl/content/2009/04/siteregels
  7. Lees de Disclaimer http://xandernieuws.punt.nl/content/2012/01/disclaimer
  8. Geen artikelen of postings van andere websites kopiëren en op dit forum plakken, dit i.v.m. auteursrechten en schadeclaims. Schrijf introductie en verwijs naar de URL van de betreffende website. Uitzondering Wikipedia daar kan het wel evenals Bijbelcitaten. Indien u zich daar niet aan houdt bent u niet meer welkom op de XN forums.
  9. Plaats geen hyperlinks maar de url van de website, i.v.m. de wet op de auteursrechten. Uitzondering Wikipedia en Bijbelcitaten. Op elk plaatje wat u bij uw naam plaatst zit auteursrechten op, ook al staat dat er niet bij vermeld. Zoek een plaatje dat vrij is van auteursrechten.Indien u zich daar niet aan houdt bent u niet meer welkom op de XN forums.
  10. Dit is een Nederlands forum. Engelse commentaren vertalen naar Nederlands.
  11. U houdt één vaste nickname aan. Bij verandering van uw nickname ,maak daar melding van op het forum. Post u stelselmatig onder verschillende nicknames dan worden uw postings verwijderd.
  12. Gasten die gefocust zijn op het demoniseren van één bevolkingsgroep. Postings worden verwijderd.
  13. Het vermelden van persoonlijke informatie over een forumgast is niet toegestaan, posting wordt verwijderd. 
  14. Inhoudelijke geloofsdiscussies op het Geloofsforum.
  15. Postings van, naar en over gasten die hier niet meer posten worden verwijderd.
  16. Wees bedachtzaam en let op uw woordkeuze en formulering in uw postings, wat u op het internet plaatst blijft daar staan. Post niet onder uw eigen naam maar gebruik een nicknaam.

Allen: Er zijn hier geblockte posters die onder uw naam proberen te posten

Plaats een email onder uw naam in het reactievenster, zodat uw naam niet oneigenlijk gebruikt wordt. Deze spammers kunnen wel uw naam gebruiken maar hebben geen weet van uw email. Het emailadres dat u gebruikt is niet zichtbaar op het forum. Postings zonder een email worden niet gepubliceerd.  Mvg. Mod. 

Geloofsdiscussies naar Geloofsforum. Nodig uw gesprekspartner uit om op het Geloofsforum   Ik Geloof..(Geloofsforum 31)  verder te praten..

Reacties

Dewevoga op 25-01-2019 16:56

Ik mis de n nog. Van necrofilie Maar alle gekheid op een stokje, maar ik denk dat dit ook pal voor de zondvloed gebeurde. Genetische manipulatie! Momenteel weet praktisch niemand wat er in het voedsel/pharmaceutische proces gebeurt. Grote wetenschappers zoals J. Klaver of Thunderbitf Jetten met een enorme aanhang onder de jonge gehersenspoelde mensen worden gebruikt om het satanische karretje te trekken. In het onderwijs wordt men afgerekend op de leerstof en als in de geschiedenisboekjes staat dat op D-day de Marokkanen  de stranden van Normandie bestormden dan worden ze daar op afgerekend. Het gaat subtieler, maar zo wordt de werkelijkheid verdraaid. Tot een paar weken geleden wist ook nog bijna niemand van " The Tartarian Empire".

Jens op 25-01-2019 17:17

Hun Uitleg van de Bijbel?  

Nou Gewoon de Bijbel lezen lezen wat er feitelijk staat.

Het is dus niet Hun Uitleg maar gewoon Letterlijk de Bijbel lezen.

En dan ben je als wedergeboren christen gewaarschuwd. Dit geldt niet van de ongelovigen als zodanig. Voor hen is er altijd hoop.

Gelieve de siteregels ook letterlijk te lezen, geen hele woorden in hoofdletters, aangepast in uw posting. Mod.

ohje op 25-01-2019 17:56

Tja men kan wel kiezen wat men wil maar helaas enkel tussen je oren.

De natuurkundige weten ook als de biologische wetten blijven zoals ze zijn.

Sorry mens maar ook oneindige domheid is natuurkundig bepaalt.

Tom Hendrix op 25-01-2019 17:56

Dit zijn duidelijke tekenen van de eindtijd, volgens mij. Men zal de gezonde leer niet meer verdragen. Lees ook: 2 Tim.: 3. Dan is het zo klaar als een klontje.

enk op 25-01-2019 18:41

Fouten van de natuur moeten niet verheerlijkt worden. Als volwassen mensen dit soort praktijken willen bezigen dan moeten ze dit zelf weten. Zolang er geen dwang is natuurlijk.

Maar het kan niet zo zijn dat de mening van 5% aan de rest word opgelegd.

JP op 25-01-2019 18:55

@Dewevoga Wij hoeven niet eens zover in de geschiedenis terug te gaan. Ook in Koninklijke families en Presidenten hun echtgenote-n/s blijken velen als jongetje geboren te zijn. Prins-es Stephanie van Monaco bijv. en zo velen meer. Ook in het oude Rome met hun schandknapen leek dat mode te zijn. 'Totaal verknipt en helemaal van God los' zo zie ik het.

Toevallig keek ik zojuist naar een onderwerp op Youtube hierover: Age of Deceit "The TRANSagenda". Men lijkt haast te maken met hun agenda! 

Cefas op 25-01-2019 19:11

In de eindtijd wordt alles op zijn kop gezet. Normaal wordt abnormaal. Abnormaal wordt normaal. Dit alles is een teken aan de wand. De Verlosser komt spoedig om aan dit alles een eind te maken.

Jo op 25-01-2019 20:12

Lees ook van Xander: Linksgroene indoctrinatie op Britse basisscholen: Jongens worden ook ongesteld.

JP op 25-01-2019 20:35

Het hoofd van de Kerk in Zweden is een vrouw. (Zij-)  (of Het) wil dat over God "Genderneutraal" gesproken wordt. Sorry hoor, maar ik haak af met al die onzin. Eigenlijk wil ik er helemaal geen aandacht of energie aan verspillen, het leid alleen maar af van hetgeen waar het werkelijk om gaat in het leven. Het vertroebelt je geest.

Sharkey op 25-01-2019 21:14

De wereld is ziek, ja hoogstwaarschijnlijk ziekgemaakt door de linkse mietjes.

kim op 25-01-2019 21:35

Het maakt mij niet uit hoe een prachtig mens wil leven, man of vrouw, als ze (de oordelende) maar met hun poten van anderen afblijven. Dan sta ik stijf uit. Laat ieder in eigen respect leven, maar het mag niet meer.

Eerst waren hier in de jaren zestig de Dolle Mina's, daarna de emancipatie-beweging. Daarvoor de vreselijke oorlog voorbij, eindelijk weer ons land opbouwen na veel bloed vergieten ellende triestheid armoede verloren dierbaren. 

Het maakt mij niet uit hoe een prachtig mens wil leven.

Geen genade heb ik voor de kapotmakers van onze cultuur.

McS op 25-01-2019 21:46

Het is Nederland die walgelijke kliek van D66 en GroenLinks die de jeugd van alles zit aan te praten en op te jutten. Ze willen allemaal zo graag deugen dat het misselijkmakend is geworden. Homo's, Lesbo's, Transgenders allemaal prima wat mij betreft maar een politiek aangedreven promotie campagne hoeft van mij helemaal niet.

Gorghel op 25-01-2019 22:22
Wetenschappelijk moet uitgezocht worden hoe groot de percentage mannen en vrouwen van de bevolking minimaal moet zijn om zonder gevaar voor nakomelingen te zorgen ter continuering van de mensheid. Oftewel, hoeveel procent van de bevolking mogen de LBTGQ's gezamenlijk maximaal uitmaken? Blijven zij onder die grens, dan zie ik geen gevaar voor de mensheid.
Pier op 25-01-2019 23:06

Er bestaat (echt waar!) ook nog zoiets als sexuele aantrekkingskracht tussen man en vrouw. Komt alleen voor bij extreem-rechtse, homo- en xenofobe, blank extremistische, rascistisch religieuze fanatici die in hun bekrompen conservatisme het onderscheid tussen masculien en feminien willen handhaven. Sommigen zijn zo extreem in hun opvattingen dat ze niet alleen weigeren open te staan voor andere vormen van sexueel kontakt dan tussen man en vrouw, maar het ook nog willen beperken tot alleen binnen de grenzen van het huwelijk. 

Henk Smulders op 26-01-2019 01:30

Uw openhartige post verwijderd in verband met uw privacy. Mod.

rudy op 26-01-2019 08:25

Tijdens mijn jeugd (jaren '60) waren er geen problemen : vrouwen bleven thuis en waren échte moeders die de kinderen opvoedden ...Een homo werd zwaar beledigd ...Ikzelf werd (als Franstalige) élke dag zwaargepest, maar ik had harde vuisten ...Gepeste kinderen van deze tijd zijn mietjes, want ze worden "depressief" en plegen zelfmoord ...In deze tijd (van totale decadentie !) is alles toegelaten (transgenders, homo's kunnen huwen enz.) ! Wààr gaan wij naartoe ?? Het abnormale is normaal geworden.  Door mijn strenge principes van "toen" keert mijn gezin zich tegen mij ! Mijn vrouw heb ik gediciplineerd ...Mijn kinderen hebben de keuze : Christus Koning volgen of naar de eeuwige Hel op Armageddon.  Wat deze vuilbakwereld nodig heeft is een strenge kastijding van God.

Tom Hendrix op 26-01-2019 09:23

@Pier: 23.06. uur, op 25/1. Amen! U heeft gelijk, Pier.

Henk op 26-01-2019 09:26

Het is inderdaad opvallend dat er steeds meer aandacht is voor zich onderdrukt voelende minderheden. Die opeens ook uit alle hoeken en gaten tevoorschijn komen. Waar komt dit vandaan, kun je je afvragen? 

Pier op 26-01-2019 11:25

Men moet met zijn tijd meegaan. Niet vast willen houden aan ouderwetse principes. Zo ontving ik laatst een geboortekaartje waar ik me oprecht in kon verheugen. Er stond: Wij drieën zijn vandaag de trotse maders en voeder geworden van een heerlijke tweeling, een gezonde mongen en een prachtig jeisje van respectievelijk 6,5 en 7 pond! We noemen ze Fatima of Mohammed, dat bepalen ze later zelf. Ap even als je langs wilt komen i.v.m. het rusten van de maders. Leuk toch? Ik ben even langs geweest en ik kan niet anders zeggen: een heerlijk stel!

JP op 26-01-2019 12:01

@Pier idd dat is ook mijn overtuiging.

willy op 26-01-2019 12:02

Waar gaan we naartoe, zou het aan het klimaat liggen? Is het daarom dat al die jongeren voor op straat komen? Transgenders zijn mode geworden, je bent in als je een transgender bent, er zijn dus andere mensen onder ons gekomen, misschien aliens wie weet, en het rare is, men vindt dat allemaal normaal , dus zal het wel aan het klimaat liggen! Shalom

Elske op 26-01-2019 12:56

Is het niet geweldig; 30 jaar samen met dezelfde man. Gewoon 1 man! Genieten van eenvoud, soberheid en de natuur. Alles wat neigt naar een hedonistische levensstijl links laten liggen (vrije sex, drugs, drank etc..). Dit maakt ook gewoon gelukkig. Mensen weten tegenwoordig niet wat ze willen; niets is meer goed en mooi.

Dit noemen ze keuzestress. Ik noem het de ultieme vorm van hedonisme en egoisme, aangewakkerd door de media. Ik, ik, ik. Daarom zijn de mensen ook zo (on)gelukkig in deze maatschappij; 1 miljoen mensen aan de anti-depressiva. Eenvoudig leven, met oog voor de ander, is mijn advies.

Oh ja, ik ben religieus (hervormd/doopsgezind), niet hetero-/homofoob (als men maar trouw is), niet racistisch (ik hou van mijn medemens) en geloof dat sommige kinderen moeilijkheden hebben met hun gender, maar hoe dit tegenwoordig geexploiteerd wordt is buiten alle proportie.

Nu maar hopen dat de kinderen slim genoeg zijn dat ze deze eenvoudige levenslessen tot zich kunnen nemen. Het onderwijsniveau is namelijk van een bedroevend laag niveau (excl. VWO+). Mijn advies dus aan kinderen: gooi de telefoon (media/facebook/instagram) weg, ga een goed (studie)boek lezen, ga de natuur in en kom samen met integere mensen voor een goed gesprek om jezelf te leren kennen en gelukkig te worden. De rest is fakenews; dat is niet de menselijke kern/ziel. 

Pier op 26-01-2019 15:16

Elske, Elske, waar moet dat naar toe met jou! Één man? Dertig jaar lang? Meid, waar haal jij je kick nog uit? Waar blijft het principe "live life to the max?" Wat je allemaal niet misloopt op deze manier! Bevrijding uit de knellende band van je relatie, daarop volgend therapie, gegeven door een aantrekkelijke therapeut om jezelf weer te hervinden, de zoektocht naar een volgende, spannende kandidaat om mee samen te leven. Het delen van een huis met alle kinderen uit vorige relaties. Het uiteindelijk alleen overblijven en onafhankelijk oud mogen worden.... je mist het allemaal hè, dat realiseer je je toch zeker wel? De vaart, de afwisseling, de vrijheid, het avontuur. Dat wordt niks met jou op deze manier. Duf. Ingedommeld. Afhankelijk. Conservatief. Alsof ik m'n Oma hoor. En dan ook nog zonder drugs, drank of vrije sex? En laat me eens raden... met klassieke muziek? En boeken begrijp ik? En de kerk!!?? Een hopeloos geval van onverwoestbaar levensgeluk en stabiliteit. Je mag niet meer meedoen. Je past niet meer in deze tijd. 

Tom Hendrix op 26-01-2019 15:45

@Elske: 12.56. uur. Prima reactie van U. 

Tom Hendrix op 26-01-2019 15:50

@rudy: 08.25. uur. Klopt helemaal wat U zegt.

Tom Hendrix op 26-01-2019 17:22

@Pier: 15.16. uur. Hahahaha, geweldig deze ironische proza van U.

Pier op 26-01-2019 18:06

Ik voel me vandaag meer man dan anders. Typisch. Allesbehalve fluid zou je kunnen zeggen. En al helemaal niet Trans. Meer plaatsbepaald, genderbevestigend massief. Vastberaden. Man. 

Me, man. You, woman. 

Neem me mijn sarcasme niet kwalijk beste lezers, maar ik word niet goed van de losgeslagen imbiciliteit, het volkomen bederf van alle gezond denken waar we tegenwoordig voortdurend mee te maken hebben. En de enorme druk die er wordt uitgeoefend om alles zonder protest te accepteren. Doe je dat niet dan word je veracht. Letterlijk veracht. Als onderontwikkeld, bekrompen en slecht beschouwd.

Het zij zo. Dat moet dan maar. Maar, hé, deze jongen: één vrouw. Al 45 jaar. Zij en ik, wij samen. Echt. Het kan. Onbetaalbaar kostbaar. 

Arme stumperds tegenwoordig die allemaal op het verkeerde been worden gezet en echt levensgeluk en levensvervulling mislopen, misleid als ze zijn. 

JohnD op 27-01-2019 09:11

dit is het resultaat van de transgender agenda:

https://www.dailystar.co.uk/news/latest-news/755694/transgender-axe-attack-australia-evie-amati-ben-rimmer-petition-7-eleven-tinder

Lien op 27-01-2019 10:12

Het is gewoon een ziekelijk soort groepsgedrag. Als je niet meedoet met de gekte hoor je er niet bij. Nou, laten degenen die er niet aan meedoen, dan maar een aparte groep vormen. Elske je hebt helemaal gelijk. Ga de natuur in of lees een goed boek, heb een interesse/hobby die je bezig houdt. Het geluk zit in kleine dingen.

Hubo op 27-01-2019 17:08

Ik word er soms ook wel een beetje kregelig van.Een tijdje geleden vroeg ik me af waar die 'b' nou eigenlijk voor staat.Uiteindelijk geloof ik dat het 'bisexueel ' is.Op zich stond ik aar altijd wel sympathiek tegenover als vrije sociale keuze al ga ik er zelf niet in mee.Maar meer zie ik er niet in.Tot op zekere hoogte staat het iedereen ook vrij zich naar een sociale identiteit te profileren of een specifieke fetisj te praktiseren.Ik heb er een beetje moeite mee om te geloven,dat veel van die dingen voortkomen uit een natuurlijke aanleg.Daarbij is het natuurlijk wel duidelijk dat niet zomaar gezegd kan worden dat iedereen voor de volle 100% fysiek man of vrouw is.Ik ben er zelf toch voorstander van dat mensen zichzelf zoveel mogelijk accepteren zoals ze door de natuur gevormd zijn.En ik vind dat het tegenwoordig echt een beetje uit de hand loopt.Het komt toch vaak een beetje onecht op me over net als die rare kleurrijke typetjes die we vooral kennen uit amerikaanse series.Het is natuurlijk wel zo dat we dit in de gegeven situatie moeten aanvaarden en respecteren en dat het volstrekt verwerpelijk is mensen daarop te discrimineren,lastig te vallen en fysiek aan te vallen.En het blijft natuurlijk wel lastig in sommige situaties zulke mensen in kleedruimten bij teamsporten te integreren.Ik geloof niet dat genderneutrale toiletten een oplossing zijn.Eerder universele gemengde toilet- en doucheruimtes en van jongsaf aan in het onderwijs goede voorlichting over de variëteiten van de menselijke soort.Maar dat valt dan vooralsnog weer niet goed in deze tijd onder mensen die uiteenlopende religieuze identiteiten verkiezen.Het is te hopen dat het uiteindelijk toch die kant wel uit zal gaan en dat de huidige idiotie geleidelijk aan over gaat.

j v/d valk op 28-01-2019 11:56

En hoe komt dat nou !

Satanic-agenda nu in de openbaarheid: Demonic LGBT drag queen leest verhaaltijdboeken voor aan kinderen in bibliotheek Michelle Obama in Californië.

Heeft iemand anders het gevoel dat de liberalen dit hele "diversiteit" ding een beetje te ver voeren?

Tijdens een recent evenement in de Michelle Obama Neighborhood Library in Long Beach, Californië, zaten kinderen te luisteren naar een verhaal dat niet werd gelezen door een inspirerende figuur zoals een pro-atleet of een succesvolle zakenman, maar eerder door een gehoornde, demonische driftkoningin - weet je, omdat het belangrijk is om inclusief te zijn of zoiets.

https://newstarget.com/2017-11-22-satanic-agenda-now-in-the-open-demonic-lgbt-drag-queen-reads-story-time-books-to-children-at-michelle-obama-library-in-california.html

Guardianofretro op 28-01-2019 16:08

IK mis nog de G voor Gerontofielen en de N voor Necrofielen

Oma op 31-01-2019 16:02

Knettergék en ze maken de kinderen ook allemaal knettergek! Bende psychopaten die de wereld verzieken. Ieder mens heeft de energie van beide sexen, dat is net onze dualiteit, innerlijk en deze energieën dienen in balans gebracht te worden, niet door je te laten wijsmaken dat je je lichaam moet verbouwen om je gevóel te kunnen beleven als man of vrouw of....onzijdig of moeten we zeggen: onzinnig? Hoeveel van deze misleidde schaapjes die zich nu laten verbouwen zullen daar nog spijt van krijgen? En dan zullen ze pas in mentale nood komen te zitten waar ze maar op een manier nog zullen uitgeraken, de psychische kwelling zal teveel worden: binnen een paar jaar zullen we de zelfmoordcijfers zien omhoog schieten....ze doen wat ze niet laten kunnen maar van kinderen zouden ze af moeten blijven, geen kind voor de puberteit en zelfs jong volwassenen hebben hun identiteit reeds gevonden en zijn zoekende, en kwetsbaar!!!...daarvan misbruik maken is het meest walgelijke denkbaar en misdadig. Daar moeten ouders en grootouders tegen ingaan en níet in meegaan om zo het leven van hun eigen kinderen naar de knoppen te helpen door manipulatie en sturing van ziekelijke perverten achter de schermen.

gezond verstand, mensen? Dat bestaat haast niet meer...dat zijn rariteiten geworden, lijkt wel..

Tom Hendrix op 31-01-2019 18:26

@ Oma: 16.02. uur. Klopt wat U zegt. 

joost op 01-02-2019 05:04

ik werd laatst uitgescholden voor cisgender! al was het niet lelijk bedoelt, lijkt. wel fijn om te weten dat er voor ons ook een plekje in het abc is gereserveerd. 

PJ op 01-02-2019 14:09
Plastic. Al sedert de jaren 1970 bekend dat plastics hormoon-achtige stoffen afscheiden,toen al waargenomen dat dit leidde tot toegenomen geslachtsverandering en zelfs hermafroditisme bij vissen en amfibieën, soorten die sowieso al van geslacht kunnen veranderen. Nu dus ook bij mensen, en zij (de lgbtqxyz enzovoort) blijven mensen, misschien eigenaardig voor sommigen, maar toch mensen die erbij horen zoals iedereen. Wie dat maar raar vindt zal er gewoon mee moeten leren leven. Ik voel mij er allerminst bedreigd door als blanke hetero man.
Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld